نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
529
-
الف
+

مخاطبان آی فیلم2: منتظر «نواهنگ 4» هستیم

دراین گزارش نظرات مخاطبان را درپیوند با مسابقه خوانندگی «نواهنگ3» می خوانید.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که برای اولین بار از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران توسط شبکه آی فیلم2 برای خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، برگزار شد.

مسابقه استعدادیابی آوازخوانی «نواهنگ» در سه فصل با حضور داوران و چهره های شاخص فرهنگی و هنری ایران، افغانستان و تاجیکستان به منظور معرفی استعداد های برتر حوزه موسیقی مهاجرین توسط  آی فیلم2،  برگزار گردید.

فصل اول مسابقه نواهنگ در بهار سال 1400 خورشیدی برگزار شد؛ به دنبال استقبال مردم و درخواست خواننده های جوان افغانستانی فصل دوم آن نیز در اواخر سال 1400 روی آنتن آی فیلم2 رفت.

اما این پایان «نواهنگ» نبود و به دنبال درخواست های مکرر مخاطبان و علاقه مندان به این برنامه، موسیقایی شبکه آی فیلم2 برگزاری فصل سوم این برنامه را بار دیگر در دستور کار قرار داد.

بدین ترتیب فصل سوم «نواهنگ» در نیمه دوم سال 1401 برگزار شد؛ حضور 3 داور افغانستانی پرآوازه، رقابت تنگاتنگ بیش از 400 جوان افغانستانی و تاجیکستانی در سطحی بالاتر نسبت به دو سال قبل و برنامه ریزی ها و همکاری تیم تولید برنامه با شبکه آی فیلم2 منجر به این شد که این مسابقه بازتابی بسیار چشمگیر داشته باشد.

علاقه مندان به مسابقه «نواهنگ» با ارسال پیام هایی در فضای مجازی و وب سایت شبکه آی فیلم2 ضمن قدردانی از جمهوری اسلامی ایران و شبکه آی فیلم2 به دلیل برگزاری این مسابقه استعدادیابی، خواستار برگزاری فصل های آتی نیز شدند.

در ادامه به برخی از پیام های دنبال کنندگان مسابقه خوانندگی «نواهنگ» پرداخته ایم:

جونیک حیدر از بخارا:

نهایت سپاسگذاری و تشکری دارم از دست اندرکاران شبکه جهانی آی فیلم2 و همه افرادی که در تهیه و ترتیب این برنامه نهایت زیبا سهم داشتند. بدون شک برگزاری این گونه مسابقات بستر از دوستی و هم پذیزی را در بین دو ملت هم زبان به وجود خواهد آورد.

احمد سیر رسا از کالیفورنیا:

نواهنگ را می توان عنوان یک برنامه تمام و کمال یاد کرد.انتخاب داوران با عدالت که آواز خوان های فاخر کشور افغانستان هستد و یک نظم زیبا که برای هر گروه بندی و اسامی گروه های مربوطه در نظر داشتید، واقعا عالی بود.

بانو فرشته:

از برگزاری و پخش برنامه نواهنگ نهایت خرسندم و تقاضا می کنم این برنامه را در سال های بعدی نیز برگزار نماید تا صدای موسیقی افغانستان خاموش نشود.

حمید رضا کریمی از دوبی:

 از دولت جمهوری اسلامی ایران برای زنده نگاه داشتن هنر موسیقی افغانستان تشکر می کنم چرا که لطف بزرگی در حق مهاجرین افغانستانی کرد و امید که سال های بعد نیز این برنامه برگزار گردد.

شکیبا امیر:

از همه کارمندان آی فیلم2 و دست اندرکاران نواهنگ به خاطر پخش برنامه «نواهنگ» سپاسگزارم.

ابراهیم رضایی: 

فصل سوم «نواهنگ» از نگاه کیفیت و کنترول و اجرای خوانندگان این مرحله نهایت عالی بود .

احمد نور محمدی:

با دیدن این برنامه اشک خوشحالی ریختم که هنوز صدای جوانان کشورم خاموش نگردیده و می توانند درد دلشان را در قالب هنر موسیقی بیان کنند. همچنین از دولت جمهوری اسلامی ایران تشکری می کنم.

کفایت از ولایت بامیان:

نهایت تشکری از شبکه جهانی آی فیلم2 به خاطر برگزاری برنامه «نواهنگ» را دارم.

محمد شریف نیکزاد:

از تهیه کنندگان برنامه خوب نواهنگ تشکر می کنم و امیدوارم که در سال های بعد نیز این برنامه ادامه داشته باشد.

صدف جعفری از کابل:

از تماشای برنامه «نواهنگ» حس خیلی خوب دارم.

عطا عسکرزاده:

از تهیه برنامه نواهنگ سپاسگزاری نموده و امیدوارم که در سال های بعد نیز این برنامه زیبا برگزار گردد.

بهزاد عزیزی:

درود بر همه داوران نواهنگ، اجراهای استاد «عارف جعفری» واقعا زیبا و خوشایند است.

فریدون مرادی:

به امید سلامتی و پیروزی همه جوانان اهل هنر و موسیقی کشور افغانستان و تشکری خاصی دارم از کشور دوست و هم زبان جمهوری اسلامی ایران که زمینه رشد و درخشش استعدادهای هنری را برای علاقه مندان موسیقی مهیا کردند و تمنا می کنم در صورت امکان این برنامه زیبا را در سال های بعد نیز برگزار نمایید.

بانو سارا از هرات:

از پخش همه برنامه های خوبی تان مخصوصا برنامه زیبای «نواهنگ» تشکر می کنم. ان شالله که در دوره های بعد هم چنان برگزاری این برنامه ادامه داشته باشد.

سحر احمدی از مزار شریف:

نواهنگ یک فرصت عالی برای علاقه مندان موسیقی است که این برنامه می تواند یک شروع خیلی خوب برای ادامه آواز خوانی به خصوص برای جوانان افغانستان باشد. و خیلی خوشحال و خرسندم از کشور هم زبان جمهوری اسلامی ایران که بستر رشد هنر موسیقی را  برای هنرمندان جدید فراهم کردند.

جواد امیری:

از حسن نیت کشور جموری اسلامی ایران به خاطر برگزاری مسابقه «نواهنگ» بی نهایت سپاسگزارم.

مصطفی اصلان:

بابت تهیه برنامه نواهنگ تشکری می کنم؛ لطفادر صورت امکان این برنامه را سال بعد نیز برگزار نمایید.

زینب ناصری:

از لطف و مهربانی کشور ایران بی نهایت خوشحالم و تشکری می کنم که برای مهاجرین افغانستان نهایت مهربانی کرده و زمینه رشد استعدادهای جوانان هنرمند افغانستان را مهیا ساختند.

محمد کریمی:

درود بر همه کارمندان شبکه آی فیلم 2 و برگزار کنندگان مسابقه نواهنگ، از زحمت های پی در پی همه تان بابت نشر و تهیه این برنامه زیبا تشکر می کنم.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر